artikel | schrijver | pagina |
Colofon | Redactie | 3 |
Van de redactie | Heleen Hoppesteyn-Uithoven | 4 |
Van het bestuur | Rinske Krale-Hekman | 5 |
Bandmerklap V | Corrie Swinkels-Verwer | 6 en 7 |
Achtergrondverhaal bij de coverfoto's | Jeanny Cobben | 8 |
Nieuws over het Textielfestival in Leiden | Suzan van Soest | 9 |
MERKWAARDIG(e) reacties | Ineke Dekker, Suzan van Soest, mw. M. Spierenburgh-van Gennip | 10 en 11 |
TAA Tesselschade Arbeid Adelt | Trijnie van Spanning-van Oosterom | 12 |
Open Huis | Ellen Laan-Bleeker | 12 |
Bibliotheek MERKWAARDIG | WillieArne Scheel en Diny Linssen | 13 |
Even voorstellen: Harmke van de Fliert | Harmke van de Fliert | 13 |
Cécile Dreesman 1920-1994 | Greet van Duijn | 15 |
"Een tweede leven voor borduurwerk | ||
Museum Het losse steekje in Barneveld" | Hilde van Vlaanderen | 16 en 17 |
"Hoe mooi kun je het maken? | ||
Xenos-dozen worden unieke trouwdozen" | Suzan van Soest | 18 en 19 |
"25 jaar lief en leed, | ||
een bijzonder en persoonlijk cadeau" | Sari Dekker-Keijzert | 20 en 21 |
Uw eigen handschrift als borduurpatroon | Nelleke Ganzevoort | 22 en 23 |
Op patroon: van kruissteek naar doorstoppatroon | Erna Merema | 24 en 25 |
Op patroon: als de tijd vliegt | Nelleke Ganzevoort | 26 |
Bandlinnen boekjes binden | Joke van Soest | 27 |
"Patchworkmerklap als pronkstuk, | ||
Heerde Borduurdorp" | Suzan van Soest | 28 en 29 |
Een rode schoollap anno 1913 | Hennie Stevan-Bathoorn | 30 en 31 |
Agenda | 32 en 33 | |
Fie van Dijk, een vrouw met een passie | Heleen Hoppesteyn-Uithoven | 34 |